Sprawdź inne informacje o
#ANSWEAR
Po okresie intensywnych inwestycji w zmianę modelu biznesowego, Answear.com odnotowuje coraz silniejsze efekty transformacji. W I kwartale 2025 r. EBITDA wzrosła o 200% rdr, osiągając 9,9 mln zł, po tym jak w IV kwartale 2024 r. sięgnęła rekordowych 39 mln zł (+120% rdr). Jednocześnie segment PRM, koncentrujący się na ofercie premium, wygenerował dodatni wynik EBITDA na poziomie 0,8 mln zł, co potwierdza skuteczność obranej strategii.
Spółka podkreśla, że strategiczna transformacja, która w poprzednich okresach chwilowo obciążała wyniki, dziś przynosi mierzalne i trwałe korzyści. Średnia wartość zamówień składanych przez nowych klientów istotnie przewyższa tę generowaną przez dotychczasowych użytkowników, co dowodzi skutecznego dotarcia do nowego segmentu konsumentów – bardziej wymagających, ale i bardziej wartościowych. Równolegle Answear wraca na trajektorię wzrostu przychodów i poprawy marż.
W ramach dalszego zwiększania efektywności operacyjnej, spółka koncentruje się na działaniach marketingowych o najwyższej skuteczności, ograniczając te mniej efektywne kosztowo. Utrzymanie dyscypliny budżetowej, zwłaszcza w kanałach offline, ma wspierać stabilizację kosztów i dalszą poprawę rentowności w kolejnych okresach.
Zainteresowany spółką?
Za wizerunek medialny spółki odpowiada InnerValue.
Skontaktuj się z opiekunem w relacjach inwestorksich.
Paweł Strzyżewski
Prezentacja wynikowa? Mamy to w małym palcu!
W tym roku organizowaliśmy konferencję wynikową Answear, która odbyła się w przestrzeni Concept Store Answear w warszawskiej Fabryce Norblina. Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w zorganizowaniu webinaru wynikowego lub szukasz pomocy przy dużym evencie inwestorskim?