Sprawdź inne informacje o
#ANSWEAR
Answear zakończył 2024 rok z odbudowaną dynamiką przychodów i poprawą rentowności operacyjnej, co potwierdza skuteczność przeprowadzonej transformacji i redefinicji strategii. Spółka skoncentrowała się na repozycjonowaniu marki w kierunku segmentu premium, rozwijając ofertę, wzmacniając działania marketingowe, otwierając concept store oraz poszerzając portfel marek. Miniony rok upłynął pod znakiem intensywnych inwestycji, których etap został już zakończony, a ich pierwsze pozytywne efekty widoczne są w wynikach finansowych. Zarząd zapowiada dalszy wzrost i podkreśla, że najlepsze dopiero przed Answear.
Na uwagę zasługuje rozwój marki PRM, który nie tylko przyczynia się do wzrostu sprzedaży całej grupy, ale również wykazuje sukcesywną poprawę rentowności. To istotny czynnik, który może pomóc w realizacji ambitnych celów EBITDA założonych w programie motywacyjnym.
Answear stawia na dynamiczny rozwój, celując w 80 mln zł EBITDA w 2025 r. i 100 mln zł w 2026 r. Spółka zbudowała solidne fundamenty pod dalszy wzrost – zarówno w zakresie przychodów, jak i rentowności. Ambitne cele finansowe mają wspierać realizację długoterminowej strategii, której celem jest umocnienie pozycji lidera rynku mody premium i high-end w Europie Środkowej.
Opublikowane na początku kwietnia wstępne wyniki za I kwartał 2025 r. potwierdzają utrzymanie wysokiej dynamiki sprzedaży. Przychody Answear.com wyniosły 351,9 mln zł, co oznacza wzrost o 22% r/r. To już kolejny kwartał z dynamiką powyżej 20%, co potwierdza powrót spółki na dawną trajektorię wzrostów.
Zainteresowany spółką?
Za wizerunek medialny spółki odpowiada InnerValue.
Skontaktuj się z opiekunem w relacjach inwestorksich.
Paweł Strzyżewski
Prezentacja wynikowa? Mamy to w małym palcu!
W tym roku organizowaliśmy konferencję wynikową Answear, która odbyła się w przestrzeni Concept Store Answear w warszawskiej Fabryce Norblina. Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w zorganizowaniu webinaru wynikowego lub szukasz pomocy przy dużym evencie inwestorskim?